راه حل های نوین در نرم افزار های خدمات پس از فروش

در اين مقاله نگاهي تخصصي تر در زمينه خدمات پس از فروش خواهيم داشت. در صنايع مختلف نگاهي ويژه به خدمات پس از فروش وجود دارد، چه بسا شعار هاي تبليغاتي خود را در اين راستا معطوف مي کند. به عنوان مثال حتما ديده ايم بسياري از برند ها به ارائه خدمات در زمان تعيين شده در کمپين هاي تبليغاتي خود اشاره مي کنند و آن را به عنوان يک اصل برتر نسبت به برند هاي ديگر به حساب مي آورند. حال بايد ديد روش پايش اين شعار ها چيست و چگونه ارزيابي مي شود. سيستم ها و راه حل هاي نرم افزاري قديمي خود به تنهايي نمي تواند پاسخگوي اين نياز باشد. چه بسا شرکتي با شعار انجام سرويس هاي 24 ساعته در بازار شروع به تبليغات وسيع مي کند. اينکه چقدر از اين شعار محقق شده است و چند درصد از مشتريان چنين شعاري را صحيح مي دانند بستگي به ابزار هاي پايش دارد. يک نرم افزار خدمات پس از فروش خوب مي تواند اين نياز ها را برطرف کند. اما چه ابزار هاي نيازمند اين اندازه گيري مي باشد.

امروزه حتي داشتن يک نرم افزار خدمات پس از فروش آنلاين نيز پاسخ گوي اين سبک از نياز هاي بازار نمي باشد و ارائه حتي بخشي از اين نرم افزار ها در قالب گوشي هاي هوشمند مي تواند مشکل گشاي اين گونه اندازه گيري ها باشد. اينکه يک سرويس کار داخلي يا يک تعميرگاه برون سازماني بتواند در محل مشتري يا شرکت زمان دقيق اتمام سرويس يا دلايل عدم انجام سرويس را ثبت کند نيازمند داشتن ابزاري قابل حمل، ساده و هوشمند مي باشد که امروزه سيستم هاي عامل موبايلي و امکانات متنوع برنامه نويسي آنها اين نياز ها را پوشش داده است.

استفاده از امکانات نوين ارتباطي و عملياتي کردن اين راه حل ها جهت استفاده در نرم افزار خدمات پس از فروش جهت ارائه خدمات نوين به مشتري و در نهايت جلب رضايت مشتري و وفادار سازي مشتري، اقدامي هوشمندانه در دنياي تکنولوژي و رقابتي امروز مي باشد.

شرکت آريا تدبير ذهن با بهره گيري از نيرو هاي متخصص و مشاوراني با تجربه در اين زمينه با به کار گيري اين ازار هاي ارتباطي گامي بسيار مهم در جهت جلب رضايت مشتريان و بهبود فضاي کسب و کار نموده است. بهره برداري از اپليکيشن اختصاصي نرم افزار جهت ثبت دقيق زمان هاي سرويس و دلايل عدم انجام سرويس از راهکار هاي جديد اين مجموعه مي باشد. اين مجموعه با نگاهي تخصصي به مبحث خدمات پس از فروش به ياري کسب و کار هاي توليدي و خدماتي شتافته است فرآيند انجام اين امور بيش از پيش ساده شود.


در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.